.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه گزارش یک ساله استاندار مازندران در مجمع نمایندگان
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران از ارائه گزارش یک ساله استاندار مازندران در این مجمع خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان اظهار کرد: آخرین جلسه مجمع نمایندگان مازندران عصر یک شنبه 22 اسفند در محل کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه آخرین مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان بحث و تبادل نظر و قرار شد در جلسه آینده استاندار مازندران گزارشی از فعالیت های یک ساله استان ارائه دهند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: دراین جلسه از عدم ارسال گزارش خواسته شده مجمع از دستگاه های اجرایی انتقاد و قرار شد این موضوع از سوی استانداری پیگیری شود.

رضیان از تدوین برنامه عملیاتی سال آینده مجمع خبر داد و گفت: قرار شد طرح های محرک توسعه و اولویت دار مازندران با هماهنگی استانداری و دستگاه های اجرایی در چارچوب برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 پیگیری شود و مجمع نمایندگان به عنوان یک نهاد فعال ملی - استانی نقش بارزتری در تحولات مختلف ملی، پارلمانی و حوزه انتخابی اجرا کند.

وی افزود: برای همگرایی و سرعت بخشیدن مسائل مازندران قرار شد قوای سه گانه استان از سوی دبیرخانه شورای راهبردی باهم تعامل وهماهنگی بیشتری داشته باشند و جزئیات شورای راهبردی از استانداری اعلام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان با تشکر از رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی ابراز امیدواری کرد: درسال آینده تعامل بیشتری میان نمایندگان و خبرنگاران برقرار شود.

رضیان با اعلام اینکه مجمع نمایندگان مازندران در سال 95 بیش از 20 جلسه داخلی و مشترک با وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی برگزار کرد، افزود: علاوه برآن همکاران به نمایندگی از مجمع در جلسات شوراها و کار گروه های ملی و استانی شرکت فعال داشتند و خوشبخانه مجمع نمایندگان مازندران از مجامع فعال استان های مجلس شورای اسلامی است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مازندران علاقمند هستند علاوه بر پیگیری امور حوزه انتخابی، مسائل کلان استانی را نیز به طور جدی پیگیری کنند.

 نشست آتی مجمع نمایندگان سه شنبه 15 فروردین 96 در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.